Ile czasu po wysłaniu zgłoszenia przyjdzie do mnie powiadomienie potwierdzające jego zgłoszenie?
Powiadomienie powinno zostać wysłane od razu, jednak maksymalny czas oczekiwania wynosi 3-5 minut.
Czy mogę zgłosić z jednego adresu mailowego więcej niż jedno dziecko?
Liczba zgłoszeń jest ograniczona do liczby rejestracji. Można dokonać zgłoszenia tylko jednego dziecka z danego adresu emailowego.
Czy kilka ekip może zgłosić to samo dziecko?
Każdy Kapitan ekipy może zgłosić tylko jedno dziecko. Na liście pomocowej zgłoszone dziecko nie może się powielać. Zgłoszenie jednego dziecka przez kilka ekip jest niedozwolone.
Nie widzę formularza, tylko komunikat o przekroczeniu liczby miejsc. Co robić?
Pula 500 miejsc została już wyczerpana. W takim przypadku nie jest możliwe dokonanie nowego zgłoszenia.
Co mam wpisać w tytule przelewu?
Proszę wpisać imię dziecka lub identyfikator persionalizujacy dziecko w fundacji.
Otrzymuję komunikat o błędnym adresie email. Co robić?
Proszę sprawdzić, z jakiego adresu email nastąpiło zgłoszenie ekipy i upewnić się, że używany adres email jest zgodny z tym, który został zarejestrowany podczas rejestracji ekipy.
Nie dostałem powiadomienia mailowego, co robić?
Jeżeli pojawił się komunikat o przyjęciu zgłoszenia, oznacza to, że zostało ono zarejestrowane. Każde przyjęte zgłoszenie otrzymuje unikalny identyfikator, widoczny na ekranie potwierdzający wysyłkę. Otrzymanie tego identyfikatora jest gwarancją przyjęcia zgłoszenia przez nas.
Jak długo będę czekać na weryfikację zgłoszenia?
Czas oczekiwania na weryfikację zgłoszenia wynosi do 30 dni.
Czy mogę zgłosić dziecko, kiedy nie otrzymałem potwierdzenia płatności?
Zgłoszenia dziecka do pomocy z Rajdu Koguta może dokonać wyłącznie Kapitan ekipy, który prawidłowo zarejestrował swoją drużynę na rajd, za pomocą adresu emailowego użytego podczas rejestracji ekipy.